Forskning ved Københavns Universitet - Københavns Universitet

Forside
Carl Winsløw
Carl Winsløw

Professor

Medlem af:

  • Matematikkens Didaktik


  1. 2020
  2. Udgivet

    External Didactic Transposition in Undergraduate Mathematics.

    Winsløw, Carl, 2020, Proceedings of the Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education. Jankvist, U., Van den Heuvel-Panhuizen, M. & Veldhuis, M. (red.). Utrecht, the Netherlands, s. 2442-2449

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  3. 2019
  4. Udgivet

    Matematik B: Regningen skal betales

    Grønbæk, Niels, Winsløw, Carl & Jessen, Britta Eyrich, 5 sep. 2019, I : MONA - Matematik- og Naturfagsdidaktik. 2019, 3

    Publikation: Bidrag til tidsskriftKommentar/debatFormidling

  5. Udgivet

    A framework for a comparative study of pre-service elementary teachers’ knowledge of rational numbers

    Putra, Z. H. & Winsløw, Carl, 2019, I : Educaçao Matemática Pesquissa . 21, 4, s. 53-63 11 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. E-pub ahead of print

    Comparing mathematics education lessons for primary school teachers: case studies from Japan, Finland and Sweden

    Asami-johansson, Y., Attorps, I. & Winsløw, Carl, 2019, I : International Journal of Mathematical Education in Science and Technology. s. 1-25

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Doing and investigating lesson study with the theory of didactical situations.

    Bahn, J. F. & Winsløw, Carl, 2019, Theory and Practice of Lesson Study in Mathematics. An International Perspective. . Huang, R., Takahashi, A. & da Ponte, J. P. (red.). Springer, s. 81-101

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    Paradidactic infrastructure for sharing and documenting mathematics teacher knowledge: a case study of “practice research” in Japan

    Miyakawa, T. & Winsløw, Carl, 2019, I : Journal of Mathematics Teacher Education. 22, 3, s. 281-303 23 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    Prospective elementary teachers’ knowledge of comparing decimals

    Putra, Z. H. & Winsløw, Carl, 2019, I : International Journal on Emerging Mathematics Education. 3, 1, s. 57-68 12 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Questioning definitions at university: the case of Analysis

    Winsløw, Carl, 2019, I : Educaçao Matemática Pesquissa . 21, 4, s. 142-156 15 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  11. Udgivet

    The ecology of study and research paths in upper secondary school: The case of Denmark and Japan

    Jessen, Britta Eyrich, Otaki, K., Miyakawa, T., Hamanaka, H., Mizoguchi, T., Shinno, Y. & Winsløw, Carl, 2019, Working with the Anthropological Theory of the Didactic in Mathematics Education: A comprehensive casebook. Bosch, M., Chevallard, Y., Garcia, F. J. & Monaghan, J. (red.). Routledge, s. 118-138 21 s.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  12. Udgivet

    Undersøgelsesbaseret matematikundervisning: En introduktion til inspiration

    Jessen, Britta Eyrich, Axelsen, J. & Winsløw, Carl, 2019, Matematiklærerforeningen. 118 s.

    Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportBogUndervisning

Forrige 1 2 3 4 5 6 7 8 ...15 Næste

ID: 6486