Forskning ved Københavns Universitet - Københavns Universitet

Forside
Inez Estelle P Harker-Schuch
Inez Estelle P Harker-Schuch

Postdoc


Udgivelsesår:
  1. 2020
  2. Udgivet

    Why is early adolescence so pivotal in the climate change communication and education arena?

    Harker-Schuch, Inez Estelle P, 12 jan. 2020, Climate Change and the Role of Education. Leal, W. & Hemstock, S. (red.). Springer

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportBidrag til bog/antologiForskningfagfællebedømt

  3. 2019
  4. Udgivet

    Effects and relationships of grazing intensity on multiple ecosystem services in the Inner Mongolian steppe

    Fan, F., Liang, C., Tang, Y., Harker-Schuch, Inez Estelle P & Porter, John Roy, 20 jul. 2019, I : Science of the Total Environment. 675, s. 642-650

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. 2016
  6. Udgivet

    A pedagogical design pattern framework: for sharing experiences and enhancing communities of practice within online and blended learning

    May, M., Neutzsky-Wulff, Anne Chresteria, Rosthøj, Susanne, Harker-Schuch, Inez Estelle P, Chuang, V. J., Bregnhøj, H. & Henriksen, Christian Bugge, 2016, I : Læring og Medier. 16, 24 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Facilitating online project collaboration: new directions for learning design

    Harker-Schuch, Inez Estelle P, Chuang, V. J., Bregnhøj, H., Furu, Peter, Andersen, Ingelise & Henriksen, Christian Bugge, 2016, I : Tidsskriftet Læring og Medier (LOM). 9, 16, 31 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    Technology enhanced peer learning and peer assessment

    Henriksen, Christian Bugge, Bregnhøj, Henrik, Rosthøj, Susanne, Ceballos Garcia, A. R., Kaas, Henrik, Harker-Schuch, Inez Estelle P, Andersen, Ingelise, Larsen, S. & May, M., 2016, I : Læring og Medier (LOM). 9, 16, 19 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    The use of videos in teaching: some experiences from the University of Copenhagen

    Bregnhøj, H., Neutzsky-Wulff, Anne Chresteria, Ehrensvärd, Martin Gustaf, Rosthøj, Susanne, Bruun, Camilla Vibeke Sichlau, Harker-Schuch, Inez Estelle P, Lysák, Marin & Chuang, V. J., 2016, I : Læring og Medier. 16, 30 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  10. Udgivet

    Visualising the dynamics of online learning communities in online and blending learning courses: experiences from three university courses

    Chuang, V. J., Ceballos Garcia, A. R., Bundgaard, Helle, Furu, Peter, Bregnhøj, Henrik, Harker-Schuch, Inez Estelle P & Henriksen, Christian Bugge, 2016, I : Læring og Medier. 10, 16, 32 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  11. 2013
  12. Udgivet

    Opinions and Knowledge About Climate Change Science in High School Students

    Harker-Schuch, Inez Estelle P & Henriksen, Christian Bugge, 2013, I : Ambio. 42, 6, s. 755-766 12 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

ID: 37921517