Forskning ved Københavns Universitet - Københavns Universitet

Forside
Inge Linda Wilms
Inge Linda Wilms

Ingen titel


  1. 2021
  2. Udgivet

    Face recognition in beginning readers: Investigating the potential relationship between reading and face recognition during the first year of school

    Kühn, C. D., Wilms, Inge Linda, Dalrymple, K. A., Gerlach, C. & Starrfelt, Randi, apr. 2021, I: Visual Cognition. 29, 4, s. 213-224 12 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Assessment of spatial neglect in current clinical practice: A nationwide survey

    Evald, L., Wilms, Inge Linda & Nordfang, M., 2021, I: Neuropsychological Rehabilitation.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. 2020
  5. Udgivet

    The Computerized Cognitive Training Alliance – a proposal for a therapeutic alliance model for home-based computerized cognitive training

    Wilms, Inge Linda, 28 jan. 2020, I: Heliyon. 6, 1, s. 1-20 e03254.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    Treatment of spatial neglect in current clinical practice: A nationwide survey

    Evald, L., Wilms, Inge Linda & Nordfang, M., 1 jan. 2020, I: Acta Neurologica Scandinavica. 141, 1, s. 81-89 9 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. 2019
  8. Udgivet

    The Quantification of Smooth Pursuit Eye Movements

    Wilms, Inge Linda, 1 sep. 2019, I: Journal of Vision. 19, 10

    Publikation: Bidrag til tidsskriftKonferenceabstrakt i tidsskriftForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet

    Simulated prism exposure in immersed virtual reality produces larger prismatic after-effects than standard prism exposure in healthy subjects

    Ramos, A., Hørning, E. & Wilms, Inge Linda, 31 maj 2019, I: P L o S One. 14, 5, 23 s., e0217074.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  10. Under udarbejdelse

    Problems Catching Up – Age Disadvantages in Letter Recognition, and Phoneme Awareness in Danish Five-Year-Olds at School Entry Does Not Disappear After the First School Year

    Wilms, Inge Linda, 2019, (Under udarbejdelse) I: Journal of Research in Reading. s. 1 23 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  11. 2018
  12. Udgivet

    Assessment of spatial neglect: Danish national survey

    Wilms, Inge Linda, Nordfang, M. & Evald, L., 20 sep. 2018, s. 1. 1 s.

    Publikation: KonferencebidragPosterForskning

  13. Udgivet

    Face recognition when children learn to read

    Kühn, C. D., Wilms, Inge Linda, Gerlach, C. & Starrfelt, Randi, 22 aug. 2018, s. 64. 1 s.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  14. 2017
  15. Udgivet

    Doing smooth pursuit paradigms in Windows 7: Challenges and Limitations

    Wilms, Inge Linda, 22 aug. 2017. 1 s.

    Publikation: KonferencebidragPosterForskning

Forrige 1 2 3 4 Næste

ID: 14511884