Forskning ved Københavns Universitet - Københavns Universitet

Forside
Marie Louise Reinholdt-Dunne
Marie Louise Reinholdt-Dunne

Lektor


  1. 2019
  2. Udgivet

    Components of Attentional Bias to Threat in Clinically Anxious Children: An Experimental Study Using the Emotional Spatial Cueing Paradigm

    Blicher, A. & Reinholdt-Dunne, Marie Louise, okt. 2019, I : Cognitive Therapy and Research. 43, 5, s. 884-892

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Modeling the relationships between metacognitive beliefs, attention control and symptoms in children with and without anxiety disorders: A test of the S-REF model

    Reinholdt-Dunne, Marie Louise, Blicher, A., Nordahl, H., Normann, Nicoline, Esbjørn, Barbara Hoff & Wells, A., 1 jan. 2019, I : Frontiers in Psychology. 10, JUN, 205.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. 2018
  5. Udgivet

    The efficacy of group metacognitive therapy for children (MCT-c) with generalized anxiety disorder: An open trial

    Esbjørn, Barbara Hoff, Normann, Nicoline, Christiansen, B. M. & Reinholdt-Dunne, Marie Louise, jan. 2018, I : Journal of Anxiety Disorders. 53, s. 16-21 6 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. 2017
  7. Udgivet

    The Role of Metacognitions in the Association between Children’s Perceptions of Maternal Control and Anxiety

    Lønfeldt, Nicole Nadine, Marin, C. E., Silverman, W. K., Reinholdt-Dunne, Marie Louise & Esbjørn, Barbara Hoff, 1 maj 2017, I : Journal of Child and Family Studies. 26, 5, s. 1398-1408 11 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    Parental Involvement in Cognitive Behavior Therapy for Children with Anxiety Disorders: 3-Year Follow-Up

    Walczak, Monika Anna, Esbjørn, Barbara Hoff, Breinholst, Sonja & Reinholdt-Dunne, Marie Louise, 2017, I : Child Psychiatry and Human Development. 48, 3, s. 444–454

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  9. 2016
  10. Udgivet

    Exploring the relationships between maternal and child metacognitions and child anxiety

    Esbjørn, Barbara Hoff, Normann, Nicoline, Lønfeldt, Nicole Nadine, Tolstrup, M. & Reinholdt-Dunne, Marie Louise, 2016, I : Scandinavian Journal of Psychology. 57, 3, s. 201-206

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  11. Udgivet

    Improving Treatment Response for Paediatric Anxiety Disorders: An Information-Processing Perspective

    Ege, S. & Reinholdt-Dunne, Marie Louise, 2016, I : Clinical Child and Family Psychology Review. 19, 4, s. 392-402 11 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftReviewForskningfagfællebedømt

  12. Udgivet

    Negative Thoughts and Metacognitions in Anxious Children Following CBT

    Normann, Nicoline, Lønfeldt, Nicole Nadine, Reinholdt-Dunne, Marie Louise & Esbjørn, Barbara Hoff, 2016, I : Cognitive Therapy and Research. 40, 2, s. 188-197

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  13. 2015
  14. Udgivet

    Identifying the Best-Fitting Factor Structure of the Experience of Close Relations: Revised in a Scandinavian Example

    Esbjørn, Barbara Hoff, Breinholst, Sonja, Niclasen, J., Skovgaard , L. F., Lange, K. & Reinholdt-Dunne, Marie Louise, 2 sep. 2015, I : P L o S One. 10, 9, s. 1-9 9 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  15. Udgivet

    Attention Control and Attention to Emotional Stimuli in Anxious Children Before and After Cognitive Behavioral Therapy

    Reinholdt-Dunne, Marie Louise, Mogg, K., Vangkilde, Signe, Bradley, B. P. & Esbjørn, Barbara Hoff, 19 jul. 2015, I : Cognitive Therapy and Research. 39, 6, s. 785-796 12 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 Næste

ID: 10506368