Forskning ved Københavns Universitet - Københavns Universitet

Forside
Marie Louise Reinholdt-Dunne
Marie Louise Reinholdt-Dunne

Lektor


  1. 2021
  2. Udgivet

    Mothers’ and children’s metacognitions and the development of childhood anxiety: a longitudinal investigation of transmission

    Walczak, Monika Anna, Reinholdt-Dunne, Marie Louise, Normann, N., Christiansen, B. M. & Esbjørn, B. H., 2021, I : European Child and Adolescent Psychiatry. 30, s. 451–459

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Residual Anxiety in Patients with Bipolar Disorder in Full or Partial Remission: Metacognitive Beliefs and Neurocognitive Function

    Reinholdt-Dunne, Marie Louise, Seeberg, I., Blicher, A., Normann, N., Vinberg, Maj, Kessing, Lars Vedel & Miskowiak, Kamilla Woznica, 2021, I : Cognitive Therapy and Research. 45, s. 179–189 11 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. 2020
  5. Udgivet

    Engagement and disengagement components of attentional bias to emotional stimuli in anxiety and depression

    Blicher, A., Reinholdt-Dunne, Marie Louise, Hvenegaard, M., Winding, C., Petersen, Anders & Vangkilde, Signe, 2020, I : Journal of Experimental Psychopathology. 11, 3, 11 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. 2019
  7. Udgivet

    Components of Attentional Bias to Threat in Clinically Anxious Children: An Experimental Study Using the Emotional Spatial Cueing Paradigm

    Blicher, A. & Reinholdt-Dunne, Marie Louise, okt. 2019, I : Cognitive Therapy and Research. 43, 5, s. 884-892

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    Modeling the relationships between metacognitive beliefs, attention control and symptoms in children with and without anxiety disorders: A test of the S-REF model

    Reinholdt-Dunne, Marie Louise, Blicher, A., Nordahl, H., Normann, N., Esbjørn, B. H. & Wells, A., 1 jan. 2019, I : Frontiers in Psychology. 10, JUN, 205.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  9. 2018
  10. Udgivet

    The efficacy of group metacognitive therapy for children (MCT-c) with generalized anxiety disorder: An open trial

    Esbjørn, B. H., Normann, N., Christiansen, B. M. & Reinholdt-Dunne, Marie Louise, jan. 2018, I : Journal of Anxiety Disorders. 53, s. 16-21 6 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  11. 2017
  12. Udgivet

    The Role of Metacognitions in the Association between Children’s Perceptions of Maternal Control and Anxiety

    Lønfeldt, Nicole Nadine, Marin, C. E., Silverman, W. K., Reinholdt-Dunne, Marie Louise & Esbjørn, B. H., 1 maj 2017, I : Journal of Child and Family Studies. 26, 5, s. 1398-1408 11 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  13. Udgivet

    Parental Involvement in Cognitive Behavior Therapy for Children with Anxiety Disorders: 3-Year Follow-Up

    Walczak, Monika Anna, Esbjørn, B. H., Breinholst, Sonja & Reinholdt-Dunne, Marie Louise, 2017, I : Child Psychiatry and Human Development. 48, 3, s. 444–454

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  14. 2016
  15. Udgivet

    Exploring the relationships between maternal and child metacognitions and child anxiety

    Esbjørn, B. H., Normann, N., Lønfeldt, Nicole Nadine, Tolstrup, M. & Reinholdt-Dunne, Marie Louise, 2016, I : Scandinavian Journal of Psychology. 57, 3, s. 201-206

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  16. Udgivet

    Improving Treatment Response for Paediatric Anxiety Disorders: An Information-Processing Perspective

    Ege, S. & Reinholdt-Dunne, Marie Louise, 2016, I : Clinical Child and Family Psychology Review. 19, 4, s. 392-402 11 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftReviewForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 Næste

ID: 10506368