Forskning ved Københavns Universitet - Københavns Universitet

Forside
Marie Louise Reinholdt-Dunne
Marie Louise Reinholdt-Dunne

Lektor


  1. Udgivet

    A Structural Assessment of the 30-Item Metacognitions Questionnaire for Children and Its Relations to Anxiety Symptoms

    Esbjørn, B. H., Sømhovd, M. J., Holm, J. M., Lønfeldt, Nicole Nadine, Bender, P. K., crd870, crd870 & Reinholdt-Dunne, Marie Louise, 2013, I : Psychological Assessment. 25, 4, s. 1211–1219 9 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  2. Udgivet

    Adapting Metacognitive Therapy to Children with Generalised Anxiety Disorder: Suggestions for a Manual

    Esbjørn, B. H., Normann, N. & Reinholdt-Dunne, Marie Louise, 2015, I : Journal of Contemporary Psychotherapy. 45, 3, s. 159-166 8 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Anxiety and Selective Attention to Angry Faces: An Antisaccade Study

    Reinholdt-Dunne, Marie Louise, Mogg, K., Benson, V., Bradley, B. P., Hardin, M. G., Liversedge, S. P., Pine, D. S. & Ernst, M., feb. 2012, I : European Journal of Cognitive Psychology. 24, 1, s. 54-65 12 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  4. Udgivet

    Assessing the Revised Child Anxiety and Depression Scale (RCADS) in a National Sample of Danish Youth Aged 8-16 Years

    Esbjørn, B. H., Sømhovd, M. J., Turnstedt, C. J. A. & Reinholdt-Dunne, Marie Louise, 23 maj 2012, I : P L o S One. 7, 5, 5 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    Attention Control and Attention to Emotional Stimuli in Anxious Children Before and After Cognitive Behavioral Therapy

    Reinholdt-Dunne, Marie Louise, Mogg, K., Vangkilde, Signe, Bradley, B. P. & Esbjørn, B. H., 19 jul. 2015, I : Cognitive Therapy and Research. 39, 6, s. 785-796 12 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    CBT for the treatment of child anxiety disorders: a review of why parental involvement has not enhanced outcomes

    Breinholst, Sonja, Esbjørn, B. H., Reinholdt-Dunne, Marie Louise & Stallard, P., apr. 2012, I : Journal of Anxiety Disorders. 26, 3, s. 416-424 9 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    Can parental involvement in their anxious child’s treatment increase reflective ability in the parent?

    Esbjørn, B. H., Breinholst, Sonja & Reinholdt-Dunne, Marie Louise, 2014.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  8. Udgivet

    Can treatment change anxious children’s perceptions of parental rearing behaviour? Preliminary findings

    Esbjørn, B. H., Høyer, M., Reinholdt-Dunne, Marie Louise & Leth, Ingrid, 2010.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskning

  9. Udgivet
  10. Udgivet

    Components of Attentional Bias to Threat in Clinically Anxious Children: An Experimental Study Using the Emotional Spatial Cueing Paradigm

    Blicher, A. & Reinholdt-Dunne, Marie Louise, okt. 2019, I : Cognitive Therapy and Research. 43, 5, s. 884-892

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 3 4 5 Næste

ID: 10506368