Forskning ved Københavns Universitet - Københavns Universitet

Forside
Marie Louise Reinholdt-Dunne
Marie Louise Reinholdt-Dunne

Lektor


  1. 2019
  2. Udgivet

    Components of Attentional Bias to Threat in Clinically Anxious Children: An Experimental Study Using the Emotional Spatial Cueing Paradigm

    Blicher, A. & Reinholdt-Dunne, Marie Louise, okt. 2019, I : Cognitive Therapy and Research. 43, 5, s. 884-892

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet

    Modeling the relationships between metacognitive beliefs, attention control and symptoms in children with and without anxiety disorders: A test of the S-REF model

    Reinholdt-Dunne, Marie Louise, Blicher, A., Nordahl, H., Normann, Nicoline, Esbjørn, B. H. & Wells, A., 1 jan. 2019, I : Frontiers in Psychology. 10, JUN, 205.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

ID: 10506368