Forskning ved Københavns Universitet - Københavns Universitet

Forside

Dit ansigt er et brand: Snap en selfie

Presse/medie

18/04/2016
Vend bare kameraet mod dig selv, læg eventuelt et lækkert filter hen over, og del resultatet på de sociale medier. Du er hverken selvoptaget eller sygelig, når dutager selfies. Du eksperimenterer bare med, hvem du er - sammen med andre.

Vend bare kameraet mod dig selv, læg eventuelt et lækkert filter hen over, og del resultatet på de sociale medier. Du er hverken selvoptaget eller sygelig, når dutager selfies. Du eksperimenterer bare med, hvem du er - sammen med andre.

Referencer

  • Dit ansigt er et brand: Snap en selfie

    Maria Urwald m.fl., s. 27-31

    Lime. Allers Client Publishing

    Forskningsområder

  • Selfier, healthies, butties, selvportrætter, ny teknologi, sociale medier, æstetik, anerkendelse, subjektivitet, at skabe sig selv som billede, tillid

ID: 175065018