Forskning ved Københavns Universitet - Københavns Universitet

Forside

At skabe et billede af sig selv: Selfier og den visuelle drejning i de sociale medier

Publikation: Forskning - peer reviewKonferencebidrag i proceedings

Dokumenter

Om selfier, deres opståen, dere æstetik, deres funktion. Herunder er begreber som anerkendelse og selv-respektv samt selvets dannelse cenrale for fremstillingen. Desuden er den generell visuelle drejning i de sociale medier taget med in emnebehandlingen.
OriginalsprogDansk
TitelDigi-Comm : Bidrag fra forskningsgruppen
RedaktørerBenr Fausing
Antal sider40
Publikationsdato15 okt. 2017
StatusAccepteret/In press - 15 okt. 2017

Bibliografisk note

Om selfier, deres opståen, dere æstetik, deres funktion. Herunder er begreber som anerkendelse og selv-respektv samt selvets dannelse cenrale for fremstillingen. Desuden er den generell visuelle drejning i de sociale medier taget med in emnebehandlingen.

    Forskningsområder

  • Det Humanistiske Fakultet - subjekt dannelse, selv, identitet, selfier, billedskaben, vareæstetik, selvetts udvikling, internet, sociale emdier

Antal downloads er baseret på statistik fra Google Scholar og www.ku.dk


Ingen data tilgængelig

ID: 126163981