Forskning ved Københavns Universitet - Københavns Universitet

Forside

Flersprogede læringsoplevelser i og på tværs af sprogfagenes curriculum

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Standard

Flersprogede læringsoplevelser i og på tværs af sprogfagenes curriculum. / Drachmann, Natascha.

I: Sprogforum, Nr. 74, 2022.

Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

Harvard

Drachmann, N 2022, 'Flersprogede læringsoplevelser i og på tværs af sprogfagenes curriculum', Sprogforum, nr. 74.

APA

Drachmann, N. (2022). Flersprogede læringsoplevelser i og på tværs af sprogfagenes curriculum. Manuskript under forberedelse.

Vancouver

Drachmann N. Flersprogede læringsoplevelser i og på tværs af sprogfagenes curriculum. Sprogforum. 2022;(74).

Author

Drachmann, Natascha. / Flersprogede læringsoplevelser i og på tværs af sprogfagenes curriculum. I: Sprogforum. 2022 ; Nr. 74.

Bibtex

@article{8ad54c61ff434fa580214387003f0dcb,
title = "Flersprogede l{\ae}ringsoplevelser i og p{\aa} tv{\ae}rs af sprogfagenes curriculum",
author = "Natascha Drachmann",
year = "2022",
language = "Dansk",
journal = "Sprogforum",
issn = "0909-9328",
publisher = "Aarhus Universitetsforlag",
number = "74",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Flersprogede læringsoplevelser i og på tværs af sprogfagenes curriculum

AU - Drachmann, Natascha

PY - 2022

Y1 - 2022

M3 - Tidsskriftartikel

JO - Sprogforum

JF - Sprogforum

SN - 0909-9328

IS - 74

ER -

ID: 260307734