Forskning ved Københavns Universitet - Københavns Universitet

Forside

Grænser for progressive pædagogikformer: Sociologiske undersøgelser af progressive pædagogikformer som middelklassekamp om dominans over det statslige skolegangsfelt & praktisk-epistemologiske undersøgelser af progressiv pædagogik som ledelse af individuel frihed

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

Standard

Grænser for progressive pædagogikformer : Sociologiske undersøgelser af progressive pædagogikformer som middelklassekamp om dominans over det statslige skolegangsfelt & praktisk-epistemologiske undersøgelser af progressiv pædagogik som ledelse af individuel frihed. / Øland, Trine.

Københavns Universitet : Grafisk, 2007. 289 s.

Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapportPh.d.-afhandlingForskning

Harvard

Øland, T 2007, Grænser for progressive pædagogikformer: Sociologiske undersøgelser af progressive pædagogikformer som middelklassekamp om dominans over det statslige skolegangsfelt & praktisk-epistemologiske undersøgelser af progressiv pædagogik som ledelse af individuel frihed. bind bilagsbind, Grafisk, Københavns Universitet.

APA

Øland, T. (2007). Grænser for progressive pædagogikformer: Sociologiske undersøgelser af progressive pædagogikformer som middelklassekamp om dominans over det statslige skolegangsfelt & praktisk-epistemologiske undersøgelser af progressiv pædagogik som ledelse af individuel frihed. Københavns Universitet: Grafisk.

Vancouver

Øland T. Grænser for progressive pædagogikformer: Sociologiske undersøgelser af progressive pædagogikformer som middelklassekamp om dominans over det statslige skolegangsfelt & praktisk-epistemologiske undersøgelser af progressiv pædagogik som ledelse af individuel frihed. Københavns Universitet: Grafisk, 2007. 289 s.

Author

Øland, Trine. / Grænser for progressive pædagogikformer : Sociologiske undersøgelser af progressive pædagogikformer som middelklassekamp om dominans over det statslige skolegangsfelt & praktisk-epistemologiske undersøgelser af progressiv pædagogik som ledelse af individuel frihed. Københavns Universitet : Grafisk, 2007. 289 s.

Bibtex

@phdthesis{290664d0ed2511dcbee902004c4f4f50,
title = "Gr{\ae}nser for progressive p{\ae}dagogikformer: Sociologiske unders{\o}gelser af progressive p{\ae}dagogikformer som middelklassekamp om dominans over det statslige skolegangsfelt & praktisk-epistemologiske unders{\o}gelser af progressiv p{\ae}dagogik som ledelse af individuel frihed",
author = "Trine {\O}land",
year = "2007",
language = "Dansk",
volume = "bilagsbind",
publisher = "Grafisk",

}

RIS

TY - BOOK

T1 - Grænser for progressive pædagogikformer

T2 - Sociologiske undersøgelser af progressive pædagogikformer som middelklassekamp om dominans over det statslige skolegangsfelt & praktisk-epistemologiske undersøgelser af progressiv pædagogik som ledelse af individuel frihed

AU - Øland, Trine

PY - 2007

Y1 - 2007

M3 - Ph.d.-afhandling

VL - bilagsbind

BT - Grænser for progressive pædagogikformer

PB - Grafisk

CY - Københavns Universitet

ER -

ID: 3061062