Forskning ved Københavns Universitet - Københavns Universitet

Forside

I opmærksomhedsøkonomien er det indbringende at være kendt for at være kendt

Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - AvisartikelFormidling

Standard

I opmærksomhedsøkonomien er det indbringende at være kendt for at være kendt. / Hendricks, Vincent Fella; Vestergaard, Mads.

I: Berlingske Tidende, 22.02.2020, s. 16-17.

Publikation: Bidrag til tidsskriftBidrag til avis - AvisartikelFormidling

Harvard

Hendricks, VF & Vestergaard, M 2020, 'I opmærksomhedsøkonomien er det indbringende at være kendt for at være kendt', Berlingske Tidende, s. 16-17.

APA

Hendricks, V. F., & Vestergaard, M. (2020). I opmærksomhedsøkonomien er det indbringende at være kendt for at være kendt. Berlingske Tidende, 16-17.

Vancouver

Hendricks VF, Vestergaard M. I opmærksomhedsøkonomien er det indbringende at være kendt for at være kendt. Berlingske Tidende. 2020 feb 22;16-17.

Author

Hendricks, Vincent Fella ; Vestergaard, Mads. / I opmærksomhedsøkonomien er det indbringende at være kendt for at være kendt. I: Berlingske Tidende. 2020 ; s. 16-17.

Bibtex

@article{a4ebad0c26a548e88540bf40dc5ef6e2,
title = "I opm{\ae}rksomheds{\o}konomien er det indbringende at v{\ae}re kendt for at v{\ae}re kendt",
author = "Hendricks, {Vincent Fella} and Mads Vestergaard",
year = "2020",
month = "2",
day = "22",
language = "Dansk",
pages = "16--17",
journal = "Berlingske Tidende",
issn = "0106-4223",
publisher = "Berlingske Tidende A/S",

}

RIS

TY - INPR

T1 - I opmærksomhedsøkonomien er det indbringende at være kendt for at være kendt

AU - Hendricks, Vincent Fella

AU - Vestergaard, Mads

PY - 2020/2/22

Y1 - 2020/2/22

M3 - Bidrag til avis - Avisartikel

SP - 16

EP - 17

JO - Berlingske Tidende

JF - Berlingske Tidende

SN - 0106-4223

ER -

ID: 236427436