Forskning ved Københavns Universitet - Københavns Universitet

Forside

Spild af penge: kampagner er en succes hvis folk kender budskabet, mener tilrettelæggerne selv. Men skal de ikke også virke?

Publikation: AndetAndet bidragFormidling

Standard

Spild af penge : kampagner er en succes hvis folk kender budskabet, mener tilrettelæggerne selv. Men skal de ikke også virke? / Nielsen, Charlotte Marie Bisgaard.

Kommunikationsforum.dk. 2002, Andet.

Publikation: AndetAndet bidragFormidling

Harvard

Nielsen, CMB 2002, Spild af penge: kampagner er en succes hvis folk kender budskabet, mener tilrettelæggerne selv. Men skal de ikke også virke?. Kommunikationsforum.dk.

APA

Nielsen, C. M. B. (2002, nov 25). Spild af penge: kampagner er en succes hvis folk kender budskabet, mener tilrettelæggerne selv. Men skal de ikke også virke? Kommunikationsforum.dk.

Vancouver

Nielsen CMB. Spild af penge: kampagner er en succes hvis folk kender budskabet, mener tilrettelæggerne selv. Men skal de ikke også virke? 2002.

Author

Nielsen, Charlotte Marie Bisgaard. / Spild af penge : kampagner er en succes hvis folk kender budskabet, mener tilrettelæggerne selv. Men skal de ikke også virke?. 2002. Kommunikationsforum.dk.

Bibtex

@misc{4b12a620f5fc11ddbf70000ea68e967b,
title = "Spild af penge: kampagner er en succes hvis folk kender budskabet, mener tilrettel{\ae}ggerne selv. Men skal de ikke ogs{\aa} virke?",
abstract = "Red. Timme Bisgaard",
author = "Nielsen, {Charlotte Marie Bisgaard}",
note = "Udgiver: Kommunikationsforum",
year = "2002",
month = "11",
day = "25",
language = "Dansk",
type = "Other",

}

RIS

TY - GEN

T1 - Spild af penge

T2 - kampagner er en succes hvis folk kender budskabet, mener tilrettelæggerne selv. Men skal de ikke også virke?

AU - Nielsen, Charlotte Marie Bisgaard

N1 - Udgiver: Kommunikationsforum

PY - 2002/11/25

Y1 - 2002/11/25

N2 - Red. Timme Bisgaard

AB - Red. Timme Bisgaard

M3 - Andet bidrag

CY - Kommunikationsforum.dk

ER -

ID: 10186271